Долу маските! Тук си признаваме чувствата. Тук Чувстваме. Тук сме хора - хора, живеещи в една серийна моногамия. Мечтаем, крещим, обичаме, творим и се усмихваме... Всеки ден. Все по-силно. Маскирани не щем! Тук се влиза само по усмивка...





вторник, 12 януари 2010 г.

In Memoriam: Отрязани криле


Стихотворението е в памет на Елена Делибеева. От обич

Отразяни криле в нощта
И душата й угасна... прилично на звездичка...
Завинаги остана млада тя...
Може би така е искала!

Боли, боли заради роклята
за бала. Тя не я облече!
Боли! Заради изгревите,
които вече никога няма да вижда!
И боли заради децата,
които тя така и не роди.
Боли, заради майка й,
Която надживя най-прекрасната си дъщеря!

Отрязани криле... Остана млада!
Завинаги усмихната... на осемнайсет.
Нощта прибра я без пощада
Към нас, а ние ще навършим деветнайсет...

13 коментара:

  1. brav0 Mime mn e hubav0 .... ;(;(;(;(;( p0chivai v mir kak0,0bicham te <3 ;(;(;(;(;(;

    ОтговорИзтриване
  2. MNOGO LOSHO 4E TRQBVA DA PISHESH PO TAKUV,OSHTE NE MOGA DA POVQRVAM 4E E ISTINA!AZ BQH I TAKA S MOITE RODNINI KOITO PO4INAHA!MOITE SUBOLEZNOVANIE KUM SEMEISTVOTO I PRIQTELITE I!!!:(

    ОтговорИзтриване
  3. Разплака ме отново...

    ОтговорИзтриване
  4. Mnogo sajelqvam, vapreki che ne q poznavah mi e mnogo machno za takova mlado i krasivo momiche... Pochivai v mir Elena ;(;(

    ОтговорИзтриване
  5. Аз съм Иван от София,но имам роднини в Гоце Делчев.Познавам Елена от 3 год. може и да се не виждаме често но.. последния път когато я видях беше на Гергьовден... и незнаех че я виждма за последен път!!! Потресен съм.Мойте съболезования към приятеля й,семейството й,съучениците й и не на последно място-приятелите

    ОтговорИзтриване
  6. Една прекрасна "детска" душа,си отиде несправедливо в нощта!Казвам "детска",защото Елена бе найстина прекалено млада.Не знам какво е да изгубиш рожба,не искам и да разбирам!Моите искрени съболезнования към семейството й!Усмивката и бе прекрасна,а престно сините и очи успяваха да проникнат в душите и сътцата на всеки.Поклон пред светлата ти памет Еленке!Дано сега си на един по-добър свят!Липсваш ни!

    Поздравления и за авторката,стихотворението проникна дълбоко в мен!Много е силно!

    ОтговорИзтриване
  7. Не искам да е така,не искам да съм там.
    Където съм отгоре,а ти отдолу вечно сам.
    Искам да се изправиш,да се усмихнеш да
    си с мен ден след ден.Всеки ден да съм
    до теб,а ти с мен(а ти до мен).Не искам
    да е така повярвай ми неща стани бе човеко,
    моля те недей така.Усмихни се пак отново
    кажи ми някоя простотия да се посмеем 2ма с теб.
    Не знам
    какво е майка и баща да изгубят родна душа.
    Не искам и да знам повярвай ми достатъчно
    боли.Поглеждайки в тез очи безмълвни,затворени
    завинаги,а бяха тъй отворени,изпълнени с
    надежда за живот за по-добър живот.Къде сега
    си ти бе?Кажи къде се скри бе?Обикалям търся те,но
    не намирам те кажи бе.Не искам твойто лице с
    черна лента да стой на някоя стена,повярвай ми
    неща.Поглеждам пътя в огледалото със задно
    виждане и виждам всичко всичко пак се отдалечава
    нещо става,образите все по-малко виждам и не
    виждам.Набивам спирачките,но късно те не
    хващат и стигам там където за последно сбогом
    те изпратих.
    И само как говореше,не спираше и спореше.
    За всичко и във всичко смисъл винаги намираше,
    а аз ти казвах да не мрънкаш,да затворш таз
    уста.Но не бе човеко не завинаги както сега.
    Знаеш ли колко ме боли да изричам тези думи,
    знаеш ли колко ми тежи да слушам тези струни.
    В тази тъжна песен,която е за теб.Изпращам
    те с нея и с четен брой цветя букет.Полагам
    с плах солен неща на пресният ти гроб.Сега
    приятелю верен изгрява твоята звезда в ноща.
    Знам ти си там някъде къде не знам,но където
    и да си знай,че съм до теб и не си сам.И сърцата
    ни оставят знай приятелю завинаги и вечно ще са
    с теб.Помни годините изминали,а искам да се върна,
    искам времето назад да върна,което си тече,което
    ставаш вечно млад.Да те прегърна,да се върна
    пак в хубавите дни.Повярвай искам,но не мога
    приятелю помни,че споменът добър приятелю е
    спомена за теб не знам какво да кажа приятелю
    мой сбогом...

    ОтговорИзтриване
  8. Yjasno e... Poznavam Elena, no ne dobre, vijdahme se rqdko, za6toto imashe rodnini v Garmen i idvashe na praznicite... beshe mnogo krasiva i mila, no... tova e jivota...! DaNO SEGA DA BADE NA PO-DOBRO MQSTO!!! POCHIVAI V MIR Elena!!! ;(

    ОтговорИзтриване
  9. Здравей дете!

    Пораснала, красива

    пристъпваш в светъл ореол…

    Защо замина - беше тук щастлива,

    във своя дом, на твоя стол.

    Така обичаше живота,

    защо открадна те смъртта?

    Без теб деня ни е самотен,

    кошмарна, страшна е нощта

    ОтговорИзтриване
  10. Благодаря на всички за отзивчивостта и разбирането! Съжалявам, че трябва да пишем стихове и коментари на такава тематика, но такъв е животът - една от нас си тръгна, завинаги млада!
    Благодаря на хората, публикували красивите текстове тук!
    В памет на Елена

    ОтговорИзтриване
  11. t0wa k0et0 si napisla e t0lk0wa istinsk0o i krasiw0o che nqmam dumi da g0 0pisha ..! za men si si istinski talant :*

    ОтговорИзтриване
  12. Не мога кажа колко мн ми липсва.Но само мога да се поклоня пред теб ,и нея :(

    ОтговорИзтриване
  13. Не мога кажа колко мн ми липсва.Но само мога да се поклоня пред теб ,и нея :(

    ОтговорИзтриване