Долу маските! Тук си признаваме чувствата. Тук Чувстваме. Тук сме хора - хора, живеещи в една серийна моногамия. Мечтаем, крещим, обичаме, творим и се усмихваме... Всеки ден. Все по-силно. Маскирани не щем! Тук се влиза само по усмивка...





вторник, 3 февруари 2009 г.

До всички мои неблизки хора


Какво сега- да ми свали звездите ли?

Че за какво са ми?

Или пък да ми извика орисници?

За какъв дявол са ми?


Да ми е вечно, вечно верен?

Кой е тоя в днешно време?!

Гледа ви се- с мене бил е леден.

Я ни вижте в личното ни време...


Той мен не ме заслужавал...

Че вие кои сте да кажете?

Даже не ме бил ухажвал...

О, колко много се лъжете!


Не ме бил обичал, така ли?

Да ви кажа ли? Обожава ме!

Не ми давал всичко, така ли?

Че той на земята ми сваля рая...

4 коментара:

  1. V stil "Vijte, ne e vasha rabota" si namerila vduhnovenieto da sutvorish novi i interesni stihove. Mnogo e sladko! :)

    ОтговорИзтриване
  2. страхотен стих!!!

    ОтговорИзтриване
  3. Благодаря на всички ви, радвам се, че ви харесва!
    А кой е анонимния, написал коментара?

    ОтговорИзтриване