Долу маските! Тук си признаваме чувствата. Тук Чувстваме. Тук сме хора - хора, живеещи в една серийна моногамия. Мечтаем, крещим, обичаме, творим и се усмихваме... Всеки ден. Все по-силно. Маскирани не щем! Тук се влиза само по усмивка...





събота, 23 май 2009 г.

Два огъня въе мен горят...


Два огъня във мен горят...
И двата тъй изпепеляващи.
И двата със греховни думи ме зоват.
И растат, не са догарящи.

Единият е огъня разумен,
Другият – огън на страстта -
Огън силен, запален от безумие,
Но все избирам огъня на мъдростта.

Два огъня изпепеляват мен
И двата дават моя смисъл...
С този огън на страстта да имам само ден,
С другия да посрещам дните си различни.

Два огъня във мен горят
И затова съм като факла жива.
Две рани във гърдите ми кървят.
Две усмивки раните прикриват...

Няма коментари:

Публикуване на коментар