Долу маските! Тук си признаваме чувствата. Тук Чувстваме. Тук сме хора - хора, живеещи в една серийна моногамия. Мечтаем, крещим, обичаме, творим и се усмихваме... Всеки ден. Все по-силно. Маскирани не щем! Тук се влиза само по усмивка...





вторник, 28 април 2009 г.

Неверната и верния


На невярна той е верен,
а невярната съм аз.
С него аз съм само денем,
нощем с другия за час.

И обичам ги и двамата
и на мога да си избера -
любовта или измамата,
любовта или страстта...

Той знае, че не съм му вярна.
Боли го, но не казва нищо.
Знае, че в нощта съм чужда,
че не съм неговата лична.


Страх го е да ми го каже
и мълчи си, и търпи.
Бяга от това като прокажен.
Ах, горкия той, нали?

Той е верен на невярна,
а невярната съм аз
И подла, и коварна...
Да можех да съм вярна поне за час...

1 коментар: