Долу маските! Тук си признаваме чувствата. Тук Чувстваме. Тук сме хора - хора, живеещи в една серийна моногамия. Мечтаем, крещим, обичаме, творим и се усмихваме... Всеки ден. Все по-силно. Маскирани не щем! Тук се влиза само по усмивка...





събота, 26 септември 2009 г.

Заради теб


Колко хора преди тебе бяха готови на всичко...
Предлагаха ми все какво ли не...
Предложиха ми цял един свят, а аз не исках нищо.
Не го приех, отказах им... заради теб!
И колко шанса тоз живот ми даде!
Колко дълго можех аз да продължа...
Можех да правя всичко, да ходя навсякъде,
да оставя нещо от себе си, нещо на света!
Колко приятели през мене минаха -
всички те близки, всеотдайни бяха,
но накрая всичките оставих някъде
само заради едно - заради твойта воля. Заради теб!


А днес стоя сама в живота - клетка
и чакам само да ми се обадиш. Дори за минутка,
само за да знам, че за мен си се сетил,
но теб те няма. А аз обичам те... Ах, заради теб...
Горчат ми устните! Но пък какво да кажа?
И думите даже оставих си... пак заради теб!
Такъв е животът, така ми се пада (без бой се предадох).
Нещастница, а вчера й беше предложено цялото щастие...






2 коментара:

  1. Edinstvenoto koeto moga da kaja e - APLODISMENTI Dami i Gospoda! Eto oshte edno priznanie veche izrazeno cherno na bqlo ne ot koi i da e, a pak ot nashata Vulshebnica! Kakvo da kaja - ZARADI TEB i az bqh takava no veche ne , vsqka edna jena v jivota si ima edno "Zaradi teb" , Malko ot tqh se otkusvat, no puk uspeqt li shtastieto e pri tqh za cql jivot!!!

    ОтговорИзтриване
  2. Vseki 4ovek v jivota si pravi vsi4ko purvo zaradi sebe si i posle za zaobikalqshtite go!!!
    Avtorkata otnovo ni podnasq novi i priqtni i iznenadi s tvoreniqta si

    ОтговорИзтриване