Долу маските! Тук си признаваме чувствата. Тук Чувстваме. Тук сме хора - хора, живеещи в една серийна моногамия. Мечтаем, крещим, обичаме, творим и се усмихваме... Всеки ден. Все по-силно. Маскирани не щем! Тук се влиза само по усмивка...





понеделник, 6 декември 2010 г.

Моята различна зима

И тая зима не е по-различна от миналата.
Снегът пак си е бял, а навън пак е студено.
Ръкавиците пак не са ми достатъчно топли, а манджата вкъщи е все същата.
Две от лампичките на окрасата все още са изгорели, а в коледните песни преобладава същия звън на същите звънчета.
Краката ми отново са мокри, а зимните ми гуми пак са с леко изтъркан грайфер.
Устните ми са пак леко напукани, а зъбите на дечицата по същия начин дрънкат от студа.
И тая зима е същата, не е по-различна от миналата.
Тая зима има само една единствена тъничка разлика от миналата. Тая зима над камината съм окачила нова снимка.

Снимка с тебе, обич!

Ти си разликата тая зима...

Няма коментари:

Публикуване на коментар