Долу маските! Тук си признаваме чувствата. Тук Чувстваме. Тук сме хора - хора, живеещи в една серийна моногамия. Мечтаем, крещим, обичаме, творим и се усмихваме... Всеки ден. Все по-силно. Маскирани не щем! Тук се влиза само по усмивка...





понеделник, 3 януари 2011 г.

Еднакво двулични 2

И ти си като мен -
мечтаеш и планираш,
казваш, но и скриваш,
тичаш и не спираш.

И аз съм като теб -
инат съм, не отстъпвам.
Не забравям, но преглъщам,
тръгвам си и пак се връщам.

И ти си като мен -
бързаш и се бавиш,
обичаш, но и мразиш,
не получиш ли, не даваш.

И аз съм като теб -
и весела, и тъжна,
и приета, и изпъдена.
И честна съм... и лъжа.

Обичаш ли ме, и аз ще те обичам.
Изгониш ли ме, повече не влизам.
Предадеш ли ме, тъпкано си връщам.
Не забравяй, че от тебе мога. От себе си не се отричам!

Еднакво двулични...

Няма коментари:

Публикуване на коментар