Долу маските! Тук си признаваме чувствата. Тук Чувстваме. Тук сме хора - хора, живеещи в една серийна моногамия. Мечтаем, крещим, обичаме, творим и се усмихваме... Всеки ден. Все по-силно. Маскирани не щем! Тук се влиза само по усмивка...





понеделник, 16 ноември 2009 г.

Изненадай ме с любов


Изненадай ме с любов!
Оскверни ме от вълнение!
Покажи ми някой нов
стих или пък вдъхновение.

Заведи ме в нови светове!
Направи и пейките във парка
да се изчервят. И цветове
да оцветят и устните в щастлива шарка...

Започни сега да ми припомняш
за мен, за теб, за любовта...
Започни сега да ме разхождаш
сякаш във роман от авторка жена.

1 коментар:

  1. Прекрасно е!! Показва жаждата за любов, за живот, за свободно и откровено изразяване на чувства, скрити тъй дълбоко в човека! Показва жажда за търсене на новото, красивото, вълшебното и същевременно така истинско! Браво, Мария!

    ОтговорИзтриване