Долу маските! Тук си признаваме чувствата. Тук Чувстваме. Тук сме хора - хора, живеещи в една серийна моногамия. Мечтаем, крещим, обичаме, творим и се усмихваме... Всеки ден. Все по-силно. Маскирани не щем! Тук се влиза само по усмивка...





четвъртък, 18 декември 2008 г.

Луда съм, че те обичам


Разтапям се като те видя,

коленете ми омекват.

Мразя се!

А искам да те виждам.

Като луда всеки ден ходя в твойто

заведение.


Всяка нощ си те сънувам,

мисля си за тебе.

Луда съм!

От сънцето, луната тебе те ревнувам.

Искам те до мене.

Болна съм!


Тя до теб седи и се усмихва.

Знае сигурно, че те харесвам.

Дразни ме!

Покрай теб се чувствам крехка.

Само нощ със теб да имам

с ласките!


Виж ме, погледни ме- искам те!

Очите ми са влажни винаги като

до тебе съм.

Очите си затварям, виждам те.

Най-добре ми е да имам щастието

да те виждам!


1 коментар:

  1. bravo!!!ti si neveroqtna,vnagi pishesh nai-dobroto i se radvam na talnta ti,daje malko ti zavijdam...progaljavai v sashtiq duh i shte spechelish bitkite na jivota...ti si nai-dobrata,Obicham te!!!

    ОтговорИзтриване