Долу маските! Тук си признаваме чувствата. Тук Чувстваме. Тук сме хора - хора, живеещи в една серийна моногамия. Мечтаем, крещим, обичаме, творим и се усмихваме... Всеки ден. Все по-силно. Маскирани не щем! Тук се влиза само по усмивка...





събота, 27 юни 2009 г.

Отново... (но пак е за малко)


Докосни ме отново и отново после пак целуни ме.

Запали ме отново и отново после пак съгради ме.

И излей ме отново и отново после пак събери ме.

Изживей ме отново и отново после пак намрази ме.

Намрази ме отново, после с нова сила люби ме.

И нуждай се от мене, после пак остави ме.

Остави ме отново, после пак ти вземи ме.

Докосни ме отново и отново после пак целуни ме.

ДАЙ МИ ТЕБЕ ОТНОВО И ОТНОВО ПОСЛЕ ПАК ОСТАВИ МЕ!!!

4 коментара:

  1. Много яко! Става за текст на песен ;)

    ОтговорИзтриване
  2. Moqta malka Pepelqshka onovo dokosna nai sakrovennoto mi mqsto- dushata mi. Blagodarq ti! Skritoto v nas sakrovennie, tova da sgreshish dori samo za edin poreden kratak pat e onova koeto te pogklajda.Nevuzmojnoto mejdy edin maj i edna jena sa tochno tezi dumi, propasta mejdy tqhnata nespodelena Lubov.Otnovo az - Invisible

    ОтговорИзтриване
  3. Това е най-доброто! Струва ми се, че аз съм го писала! /Де да бях!/ Но не бих го написала така добре. БРАВО!

    ОтговорИзтриване
  4. Благодаря и на трите! Радвам се, че ви харесва :)

    ОтговорИзтриване