Долу маските! Тук си признаваме чувствата. Тук Чувстваме. Тук сме хора - хора, живеещи в една серийна моногамия. Мечтаем, крещим, обичаме, творим и се усмихваме... Всеки ден. Все по-силно. Маскирани не щем! Тук се влиза само по усмивка...





сряда, 17 юни 2009 г.

Не ме наказвай повече да бъда цитрус...


Не ме наказвай повече да те обичам.
Не мога вече, нямам сили, разбери!
Подред години много ти се вричах.
Разбери - вече аз се изморих...

Не ме наказвай повече да те желая.
Не ми е лесно вече, разбери.
Както мен ме заплени, както ме омая,
заплени, омайвай вече друга ти...

Не ме наказвай повече да бъда твоя.
Изтиска ме, като лимон ме изцеди.
Витамини вече нямам в дълбините свои.
Хайде, давай - друг цитрус ти си избери...

1 коментар:

  1. Благодаря! Има нещо хубаво в обикновената лимонада, стига тя да е добре изстудена!
    ...........................................
    ...........................................
    ..........................................!

    ОтговорИзтриване