Долу маските! Тук си признаваме чувствата. Тук Чувстваме. Тук сме хора - хора, живеещи в една серийна моногамия. Мечтаем, крещим, обичаме, творим и се усмихваме... Всеки ден. Все по-силно. Маскирани не щем! Тук се влиза само по усмивка...





неделя, 6 февруари 2011 г.

Ти сигурно (обърка)


Ти сигурно за много си опасен.
Колко ли сърца си ти разбил?
Ти сигурно си лош, брутален и ужасен...
Обаче не за мен! Аз в теб съм се внедрила...

Ти сигурно да имаш можеш всяка.
Опитваш се да се почувствам аз поредна.
И сигурно животът ти е филм от мрака,
обаче тоя филм... аз вече съм го гледала.

Ти сигурно отиваш надалече.
И сигурно си мислиш, че не знам къде.
Обаче аз от там се връщам вече!
И се сещам - бъркаш ме със някоя! Недей!

Ти сигурно реши, че си със ход пред мене.
Изненада! От ръкава си изваждам ас.
Да ти кажа - играта тук не е за време!
Обърка правилата. И си пас!

Няма коментари:

Публикуване на коментар