Долу маските! Тук си признаваме чувствата. Тук Чувстваме. Тук сме хора - хора, живеещи в една серийна моногамия. Мечтаем, крещим, обичаме, творим и се усмихваме... Всеки ден. Все по-силно. Маскирани не щем! Тук се влиза само по усмивка...





понеделник, 24 ноември 2008 г.

В някой минал живот


Била съм птица,
високо летяла
с крила разпрострени.

Била съм птица,
на вятъра пяла
с крила от Бога дарени.

Била съм птица-
красива и волна,
на Слънцето първа другарка.

Била съм птица-
летяща, свободна
и бяла, и светла, и ярка.

Била съм птица
високо в небето
от многото птици единствена.

Била съм птица,
летяла над морето
от свобода и шир пронизвана.

Сега не съм птица,
но пак ще бъда
с крила разпрострени.

Сега не съм птица,
но пак ще имам
крила...но от тебе дарени.

Сега не съм птица,
но пак аз ще бъда
красива и волна.

Сега не съм птица,
но пак аз ще бъда
летяща, свободна...

Няма коментари:

Публикуване на коментар