Долу маските! Тук си признаваме чувствата. Тук Чувстваме. Тук сме хора - хора, живеещи в една серийна моногамия. Мечтаем, крещим, обичаме, творим и се усмихваме... Всеки ден. Все по-силно. Маскирани не щем! Тук се влиза само по усмивка...





сряда, 5 ноември 2008 г.

Изневерил


От вчера ми говори за нещо като безразличие,
Ама не знае думата и я нарича „отминало обичане”.
То това е тъпо обяснение- все едно да кажеш празнота,
А да имаш предвид друго чувство- любовта...
И ми казва, че душите ни били стопени
И никога един към друг не сме били толкова студени.
Отдавна не съм била споделяла нещата лични
И по това си личало, че били сме безразлични.
И не съм била държала на него заради пари-
Не можел бил да ми предложи бижута и коли...
И животът му се бил превърнал от поезия във проза
И бил чувствал, че заседнал е здраво в кални коловози.
И освен това, съвестта си раздвоил
Като ми бил изневерил...

Няма коментари:

Публикуване на коментар