Долу маските! Тук си признаваме чувствата. Тук Чувстваме. Тук сме хора - хора, живеещи в една серийна моногамия. Мечтаем, крещим, обичаме, творим и се усмихваме... Всеки ден. Все по-силно. Маскирани не щем! Тук се влиза само по усмивка...





понеделник, 3 ноември 2008 г.

Не мога да забравя...


А ти дали забрави..?

Не мога да забравя със теб онази среща.
Не мога да забравя валящия навънка дъжд.
Не мога да забравя ласките горещи.
И не мога да забравя как изчезна изведнъж...

Не мога да забравя на целувките ни онзи звук.
Не мога да забравя как за теб умирах.
Не мога да забравя- онази вечер беше друг.
Не мога да забравя- да се радвам аз не спирах.

Не мога да забравя... но ти вече си далече!
Не мога да забравя... само тогава бях Жена!
Не мога да забравя... ала трябва да забравя вече!
Трябва веч да се обърна на другата страна!

2 коментара:

  1. Az nikoga nqma da zabravq, dori za mig ne bih mogla kak moqta malka Lady me razplakva s tezi chudesa! No tova koeto mi predlaga tyk e moqta dusha, e tova koeto az sashto iskam da izreka na edna lubov, da go procheta i da se oburna i da si tragna, no kajete mi kak da stane sled kato tova stihotvorenie e tolkova silno 4e ne moga da sdurja sulzite si...chuvstvam se edva li ne slaba...a ne iskam...Tova naistina nikoga ne se zabravq, a na komy e nujno da go zabravqme? Ta nali tova ni kara prez sulzi da se usmihnem vedro i da kajem, produljavam - Трябва веч да се обърна на другата страна!
    Rqdkosta, muj da te nakara da se pochuvstvash istnka e ogromna, priznavam no vsqka edna ot nas go e imala tozi muj dali realno ili vuv vaobrajenieto si? Не мога да забравя... ала трябва да забравя вече!
    Mojem da zabravim samo bolkata, no ne i lubovta, mojem da zabravim samo sulzite no i chuvstvata, mojem da zagurbim vsichko, no ne mojem da go iztriem, to ostava v minaloto voveki..Moq Lady dano nikoga ne ti se naloji da zabravqsh,zapomnqi samo shtastlivite momemnti i jivei v prikazkata - Jivot..Anonimen

    ОтговорИзтриване
  2. This is my second visit to this blog. We are starting a new initiative in the same category as this blog. Your blog provided us with valuable information to work on. You have done a admirable job….

    Cheers.
    set and forget clock

    ОтговорИзтриване