Долу маските! Тук си признаваме чувствата. Тук Чувстваме. Тук сме хора - хора, живеещи в една серийна моногамия. Мечтаем, крещим, обичаме, творим и се усмихваме... Всеки ден. Все по-силно. Маскирани не щем! Тук се влиза само по усмивка...





вторник, 13 януари 2009 г.

Много като тебе вече плакаха...


Ето казвам ти- не си ми първия!

Много като тебе вече плакаха...

Казвам ти- няма и да си последния.

Много като тебе вече изгоряха...


...Много като тебе вече плакаха

със сълзи по-горещи от твоите.

Много повече от тебе страдаха.

Твоето ще мине, не бой се...


Много като теб се влюбиха

даже много повече от тебе.

Но в никой аз не влюбих се,

за всички аз бях ледена.


Нищо аз не дадох никому-

нито тялото, нито пък душата.

Един по един ги водех във Нищото,

а те си мислеха, че ги водя в кревата.


Ето, казах ти- не си ми първия!

Много като тебе вече плакаха...

Казвам ти- няма и да си последния!

Още хора след тебе ще са плакали...

5 коментара:

  1. Ах, ти- лошото момиче! Стихотворението е такова, че след като един мъж го прочете, той няма да избяга от теб, а напротив-още повече ще се влюби, ще го заинтригува още по-силно! Браво, мила!

    ОтговорИзтриване
  2. Ах, ти- лошото момиче! Стихотворението е такова, че след като един мъж го прочете, той няма да избяга от теб, а напротив-още повече ще се влюби, ще го заинтригува още по-силно! Браво, мила!

    ОтговорИзтриване
  3. Ei tova mi e nai - lubomoTo stihotvorenie ot vsi4ki .. prosto kato go 4etaa i ostavam bez dumii ..

    ОтговорИзтриване
  4. жалко, щеше да ти хареса и ти да се влюбиш в някого... пожелавам ти го от сърце

    ОтговорИзтриване
  5. mnogo hubavo,mnogo mi haresva!

    ОтговорИзтриване