Долу маските! Тук си признаваме чувствата. Тук Чувстваме. Тук сме хора - хора, живеещи в една серийна моногамия. Мечтаем, крещим, обичаме, творим и се усмихваме... Всеки ден. Все по-силно. Маскирани не щем! Тук се влиза само по усмивка...





четвъртък, 15 януари 2009 г.

Ще ти оставя белег



Ще ти оставя белег, обещавам!

...Още тази нощ...

Цяла нощ ще ти разказвам,

че живея във разкош.

Ще ти разказвам за света,

за това къде била съм.

Няма да пречупвам между нас леда,

а самочувствието ти ще смазвам.

Ще ти покажа колко малко си пред мене.

Ще ти покажа, че си нищо.

Опита се в неподходящо време

ти реши да си различен.

Ще се чудиш как съм толкова красива.

Ще ти говоря на латински.

Ще видиш, че съм умна, жива.

Ще навляза в твойте мисли...

Аз така ще ти оставя белег,

който всъщност все ще те боли.

Ще съжаляваш, че с мене бил си леден!

Сбърка ме със другите, нали?

2 коментара:

  1. Moiqta malka Lady....ehhh..otnovo razboshuva sarceto i razuma mi! Otnovo potapka vsqko edno majko dostoinstvo naranilo jenite! Razbivash sarceto mu samo s dumi.. otmashtavash s malko - no vlastno i silno....otkrehvash vratata na istinata- tui otrovenno...dori bez malko zloba i omraza...."Няма да пречупвам между нас леда,
    а самочувствието ти ще смазвам." Dori razdqlata da ne te oblekchava...otmushtenieto te sujivqva! Bravo!!! Pojelavam na Malkata Lady da namira v jivota si samo istinskite i stoinostni maje!!! Anonimen
    P.S. na proverka s dumanata - trqbvashe da napisha "MORAL" e kajete mi ne e li sadba? Ne sushtestvuva li spravedlivosta?

    ОтговорИзтриване