Долу маските! Тук си признаваме чувствата. Тук Чувстваме. Тук сме хора - хора, живеещи в една серийна моногамия. Мечтаем, крещим, обичаме, творим и се усмихваме... Всеки ден. Все по-силно. Маскирани не щем! Тук се влиза само по усмивка...





понеделник, 5 януари 2009 г.

Сандъка на детството


Отворих сандъка на детството,

детството твое, далечното.

Никога не си ми говорил за него.

Не ми даде спомените, избра лесното.


Отворих! Видях ти мечетата-

плюшени- сиви, кафяви и сини.

И книжките ти даже прочетох.

Лексиконите видях, попълнени лениво.


Любимия ти цвят е бил червеният.

Сега ми казваш хладнокръвно "черен".

Любимото ти ястие-филия с чубрица.

Сега цитираш сьомга, ребърца...


И имал си приятел на име Иван.

Сега не знам за него нищо.

Наричаш си приятелите "господин..."

Защо нямаш приятел един личен?


Намерих в съндъка конструктор.

Разбрах, че е бил подарък за Коледа.

Да, сега си инженер- конструктор,

но защо не си поиграеш веднъж с LEGO-то?


Защо не говориш за детството?

Защо от мен скри този сандък?

Страх те е да познавам за теб съкровеното...

Не искаш пред мен да си малък...


Помисли, аз искам ТЕБ да познавам!

Искам за мен да си просто дете.

Добре знам, че детската обич е чиста

и тя със детето расте...

Няма коментари:

Публикуване на коментар