Долу маските! Тук си признаваме чувствата. Тук Чувстваме. Тук сме хора - хора, живеещи в една серийна моногамия. Мечтаем, крещим, обичаме, творим и се усмихваме... Всеки ден. Все по-силно. Маскирани не щем! Тук се влиза само по усмивка...





събота, 31 януари 2009 г.

Бях ли за тебе различна?


Бях ли за тебе различна?
Бях ли нещо повече от номер 102?
Бях ли за тебе Момичето?
Място имам ли във спомените някъде?

Бях ли за теб най-красивата?
Обръщах ли ти аз света с целувките?
Правех ли те на моменти най-щастливия?
Още помниш ли ги нашите- милувките?

Много се чудя, незная
За теб огън ли бях или лед?
Не искам вече да гадая-
Кажи ми- колко струвах за теб?

1 коментар:

  1. Ako iskaite vqrvaite mi, parvata rabota kogato se pribera e tircheshkom da vklucha komputara i da procheta kakvo mi e podgotvila i tozi pat moqta malka Lady, no tazi vecher e po - speciqlna, i momenta e specqlen zahstoto sedq v udobniq si stol, gledkata mi ot prozoreca navan e krasivoto nebe s mnogobroinite qrko sveteshti zvezdi i speciqlnoto shte popitate kakvo e? Izvednuj v nebeto suzrqh zarq...Zarq, koqto znam che prisustva i choveka, na koito iskam da zadam vsichkite tezi vaprosi...Dori: Mislish li che i az vijdam tazi zarq?...Vsqko edno nejno suzdanie, zagubilo choveka koito obicha s cqlata si dusha, za da q spasi iska otgovor na vsichkite tezi vaprosi...Da, iska gi, za da moje da spasi pone malka chast ot dushata si, da zapazi spomenite chisti i neopetneni..Malakata mi Lady, e sabrala tyk - krasotata,celuvkata,shtastieto,miluvkata.Da, tova e tq Lubovta.I ako iskate mi vqrvaite, az vsqka vecher si gi zadavam tezi vaprosi...A kraq na stihotvorenieto - Кажи ми- колко струвах за теб? - Nqmam komentar, tq otnovo preoburna vsichko koeto sushtestvuva v men i s men....Vuzhishtavam i se!Moq malka Lady pojelavam ti zdraveto i ustrema da sa nerazdelno v dushata ti, za da moje da suzdavash vse poveche i poveche takiva magicheski neshta, za da moje te puk suotvetno da zarejdat nas s energiq i malka chastica shtastie i lubov! Obicham te!
    Anonimen...

    ОтговорИзтриване