Долу маските! Тук си признаваме чувствата. Тук Чувстваме. Тук сме хора - хора, живеещи в една серийна моногамия. Мечтаем, крещим, обичаме, творим и се усмихваме... Всеки ден. Все по-силно. Маскирани не щем! Тук се влиза само по усмивка...





понеделник, 5 януари 2009 г.

Ние с вас


На Тони и Злати

Да се чувствам сама? Не, не мога!
Да ми бъде лошо? О, за Бога!
Че как?- Това е невъзможно...
Да сънувам кошмари даже е сложно.

Нали имам приятели- те са до мене.
И са заедно с мене по всяко време.
Тях лично аз приемам като братя,
с тях живея като че на двата свята.

Обичам ви! С вас съм във рая!
С вас ще се смея, с вас ще ридая.
Вие за мене сте скъпи и ценни,
за вас подарявам си всичките дни...

2 коментара:

  1. Tova e edinstvenoto stihotvorenie,koeto nqkoga sym chela i taka silno, no sy6tevremenno nejno probode syrceto mi! Tova e obqsnenie v lubov kym dve skupi sy6testva za teb - a ti, nali si myj, nali ne pokazvash 4ustvata si? Ta ti napravo si izlqla cqlata si obich v tova stihotvorenie, be milo! Iskam da znaesh i da si sigurna che Az i Toonita sy6to te obichame ot cqloto si syrce! SUN {}

    ОтговорИзтриване
  2. Milo nqma duma , izechenie , stih , roman ,koito da opishe po kakav specialen nachin dokosna za poreden pat sarceto mi. Samo moga da ti kaja BLAGODARQ , OBCHAM TE . I znai che vinagi sam s teb i v dobro , i v losho .
    Toni Kerezova

    ОтговорИзтриване