Долу маските! Тук си признаваме чувствата. Тук Чувстваме. Тук сме хора - хора, живеещи в една серийна моногамия. Мечтаем, крещим, обичаме, творим и се усмихваме... Всеки ден. Все по-силно. Маскирани не щем! Тук се влиза само по усмивка...





събота, 24 януари 2009 г.

Февруари


Ще се върне ли оня февруари-
Студен и гаден, но пък най-щастливия?
Ще се върнат ли и навиците стари,
Мечтите ни- красиви, дивите?...

Няма да забравя тоя февруари,
Той донесе ми голямата любов.
Той в едно събра две отделни гари
И релсите, и влаковете даже в тях

Ще почувствам ли тоя февруари?
Такава любов пак да ме опива...
Ще се върна ли при мислите си стари?
Не, тоя февруари вече си отива...

1 коментар:

  1. Fevryari, kato mesec- styden i mrazovit, no kogato imash onazi plamenna lubov da topli dushata ti ne go useshtash! Meseca, v koito jivee i Denqt na Vlubenite - Sv. Valentin. Mesec nepovtorim i nezabravim za men. Vseki edin, koito sam prejivqla e bil unikalen po svoemy i sega moqta malka Lady otnovo pronikna v dushata mi! Otnovo napulni ochite mi s sulzi ot shtastie i malko gnqv. Zashto li shte se zapitate kato prochetete poredniq komentar? Ot shtastie zashtoto talanta i e nenadminat i ot gnqv, zashtoto me vrashta kam spomenite taka bolezneni! No neshtoto, koeto ne ni ubiva, ni pravi po silni!Blagodarq Ti za koeto! Edna vrazka mejdu dvama vlubeni naricha gi "vlakove, gari, relsi" !!! WOW! Da taka e , no za jalost vseki vlak ima svoqta posoka,i ne vsichki vlakove sa v ednata relsa zaedno napred, ne pristigat vinagi v edna i shashta gara....No "Fevruari" mi pokaza neshto za koeto ne iskah da otvorq ochite si, che dori da si sam produljish li napred vseki edin shte bude unikalen i zanapred , dori s dryg chovek! No vsichko zavisi izcqlo ot teb dragi chitatelu! Anonimen

    ОтговорИзтриване