Долу маските! Тук си признаваме чувствата. Тук Чувстваме. Тук сме хора - хора, живеещи в една серийна моногамия. Мечтаем, крещим, обичаме, творим и се усмихваме... Всеки ден. Все по-силно. Маскирани не щем! Тук се влиза само по усмивка...





понеделник, 19 януари 2009 г.

Видях я!


Видях я вече- красавица е!

И името й чух- завидно е.

Походката видях- самоуверена.

Признах я тая, жалката...

Нещастница е пълна. Безобразие!

Ти каза ли й името на нашето дете?

Тя знае ли със тебе на къде върви?

Знае ли, че съм вкъщи и чакам те?

Какво й обеща, глупако- пак пари!

Да? Ти така купуваш всичките жени.

Но забрави ли отдавна мен как купи?

С усмивки и целувки много скъпи.

Те на мене ми излязоха безумно скъпи.

Чакам те сама. Знаеш ли колко пъти!?

Синът ти те чака, не може без тебе.

А ти си със нея и нощем, и денем...

2 коментара:

  1. Мило , това стихотворение е неверочтно. Докосва всяко сърце..... Браво!!!
    Тони Керезова

    ОтговорИзтриване
  2. Eto Chestito na sveta i nevernite maje! Oshte edna jena zastana sreshtu vas i v licata Vi dori v pismen vid prizna - IZNEVQRATA! Neshtoto koeto nai mnogo boli, i Moqta malka charovna i talantliva princesa go e izrazila. Az lichno sashto znam kakvo e da ti izneverqt, i sega tova stihotvorenie mi pokaza otnovo moqta bolka, no i me nakara da prodalja napred. Zaredi me s energiq, kakto vsqko neino dete(Proizvedenie). Nadqvam se sashto ` Vidqh q!` da stigne do mnogo chitateli, koito sa izneverqvali i da razberat i saotvetnata sratana! Iskreno pojelanie za mnogo silno tvorchestvo i zdrave!
    S obich i mnogo uvajenie....Anonimen

    ОтговорИзтриване