Долу маските! Тук си признаваме чувствата. Тук Чувстваме. Тук сме хора - хора, живеещи в една серийна моногамия. Мечтаем, крещим, обичаме, творим и се усмихваме... Всеки ден. Все по-силно. Маскирани не щем! Тук се влиза само по усмивка...





събота, 31 януари 2009 г.

Как можа да завали?


Как можа да завали?
Изми ти следите.
Всичко след тебе изтри,
А ето, минават си дните.

Как можа да завали?
От тебе не остана нищо.
Даже спомените ми покри,
А бяха ми много лични...

Как можа да завали?
Водата...спомени...отронени
Водата като огън да ме изгори!
За какво съм аз без спомени?

А то вали, вали, вали...

1 коментар:

  1. Neshto koeto ostava zavinagi tatuirano v sarceto ti, tova sa spomenite, a dujda - moje samo da otmie samo praha i mrasotiqta ot tqh, ponqkoga mislq che moje bi bez spomeni choveka ne e chovek i to naistina e taka.....Maria- malkata Lady e lichnostta, koqto edinstveno tq moje da raztupti edno iztinalo i ledeno surce, surce skovano ot bolka i ot strahove, dnite kakvo sa te bez malko skriti misli ot minaloto, ta nali ako nqmash minalo nqmash i budeshte??? Obicham dujda, to e neshtoto, koeto iztriva ot liceto na sveta onazi mrasotiq ama ne ulichnata a dushevnata.
    Водата като огън да ме изгори!
    - WoW!!! Nqkoi moje li da kaje neshto? E shte go ubiq ako vzemi da protivorechi!!! Talantat i e nenadminat!!! "Evala" !!!
    S uvajenie i obich
    Anonimen

    ОтговорИзтриване