Долу маските! Тук си признаваме чувствата. Тук Чувстваме. Тук сме хора - хора, живеещи в една серийна моногамия. Мечтаем, крещим, обичаме, творим и се усмихваме... Всеки ден. Все по-силно. Маскирани не щем! Тук се влиза само по усмивка...





понеделник, 13 юли 2009 г.

Хронология


Записано е в хронологията на съдбата ми,
че години наред прекарах в търсене.
Срещнах всякакви хора по пътя си,
само един не срещнах - търсения.

Записано е в хронологията на сърцето ми,
че години наред живят аз влюбена
в несъществуващ човек обаче, и?
Не го намерих, а търсех го...

Записано е в хронологията на бъдещето,
че години наред още ще търся.
Но няма да го намеря, ще се откажа
и чак тогава ще го срещна... по законите на Мърфи...

1 коментар:

  1. Това е изпитано! Съгласна съм с всеки ред! Харесва ми и ритъма, и идеята, и оцветяването на редовете даже! По шестобалната - 6+! А тоя Мърфи е голям простак, да знаеш!!! Кажи му да се маха от стиха ти, да не му прасна един, че не знам как ще се прочуе тогава! ...И да знаеш - вече не искам малка червена кола! Изобщо!!!

    ОтговорИзтриване