Долу маските! Тук си признаваме чувствата. Тук Чувстваме. Тук сме хора - хора, живеещи в една серийна моногамия. Мечтаем, крещим, обичаме, творим и се усмихваме... Всеки ден. Все по-силно. Маскирани не щем! Тук се влиза само по усмивка...





понеделник, 13 юли 2009 г.

Продължаваме (което направи ме писател)


На Зече

През какво ли не преминахме със тебе?!
Възходи ли не бяха тъй стремглави?!
После следваха болезнени падения
и падахме със тебе тъй отчаяни...

Но все намирахме си сили,
започвахме отново връзка да градим.

И първо усмихнати, после - унили

продължавахме и да търпим, и да творим...

На моменти беше пръв приятел,
но минава ден и ставаше ми смъртен враг.

Тая промяна направи ме писател,

тя научи ме на слънце и на мрак...


И продължаваме със пълна пара
през възходи и падения един до друг.

Ти си влак, а аз съм гара.

Ти си север, аз съм юг.


Но нали сме с общи релси.

И нали създадохме североюг.

И да не си със мен, аз знам къде си -
в сърцето ми си ти, на паденията тъй напук...

4 коментара:

  1. Много е лично и затова не коментирам!

    ОтговорИзтриване
  2. :))) страхотно е.. и много силно! keep on that way :)

    ОтговорИзтриване
  3. a tq shte komentira li ? ; )) . xmm nz shto no chustwata ot edno wreme se wrushtat chustwoto obich ne bqga ot mene ; ] ot miga w koito se raxelihme iskam da sme pak zaedno winegi she te pomnq ; >

    ОтговорИзтриване