Долу маските! Тук си признаваме чувствата. Тук Чувстваме. Тук сме хора - хора, живеещи в една серийна моногамия. Мечтаем, крещим, обичаме, творим и се усмихваме... Всеки ден. Все по-силно. Маскирани не щем! Тук се влиза само по усмивка...





четвъртък, 27 януари 2011 г.

ГОВОРЕТЕ!


Говори, говори, Пепеляшке!
Говори ми колко съм наивна,
че го обичам, че му вярвам.
Говори ми, че не съм значима.

Говори ми колкото си искаш!
Знаете ли - всички говорете!
Няма начин по-малко обичана
да ме направите. Хайде, говорете!

Не ви се сърдя и не ви упреквам,
даже ви подканвам - говорете!
Думите ви не намират ехо,
за тях съм глуха! Говорете!

Аз съм най-обичаната на света!
С гордост я нося тая корона!
За мене няма мъка и тъга,
а това като кошмар ви гони...

Преследва ви и ви е трън
в очите, дето себе си не гледат.
Искате да ме удари гръм,
а аз със гръмотевицата се споглеждам,

усмихвам й се и я подминавам.
После си поглеждам към короната!
И за вас какво остава -
мене да ме мразите и гоните...

Мразите ме и ме гоните,
ала после му поглеждам във очите
и там отново виждам си короната
на най-обичана и най-обичаща!

1 коментар: