Долу маските! Тук си признаваме чувствата. Тук Чувстваме. Тук сме хора - хора, живеещи в една серийна моногамия. Мечтаем, крещим, обичаме, творим и се усмихваме... Всеки ден. Все по-силно. Маскирани не щем! Тук се влиза само по усмивка...





събота, 4 септември 2010 г.

Маската ми... падна


Падна ми маската. За първи път ми падна маската (а на всички покрай мен им „падна шапката”). За първи път! За първи път съм искрена до безобразие, честна до себеотрицание, неподправена до безумие. За първи път признах (и на тебе, и на всички наоколо, та даже и на себе си), че съм влюбена, че съм щастлива с теб, че ... просто се чувствам на мястото си.
И за първи път не се задушавам. Не се задушавам от маската, оная маска, която се беше така срастнала с лицето ми, че чак ми изпиваше кръвчицата. И нямам главоболие – няма що да ми тежи на лицевите мускули.
Гласувах доверие на себе си – на истинската себе си. Не на онази, която оставя чувствата си под прикритие. Не на онази, която прави всичко с онзи грозния мотив, превзел века ни, мотива така наречен Поза. Не на онази намръщената, недостъпната до отблъскване.
Дишам! ...
Повярвай ми... Дишам!
То било приятно да си човек – истински, неподправен... Дишащ!
Ех! Най-после да ми падне маската!

Няма коментари:

Публикуване на коментар