Долу маските! Тук си признаваме чувствата. Тук Чувстваме. Тук сме хора - хора, живеещи в една серийна моногамия. Мечтаем, крещим, обичаме, творим и се усмихваме... Всеки ден. Все по-силно. Маскирани не щем! Тук се влиза само по усмивка...





четвъртък, 9 септември 2010 г.

Цирков спектакъл


Чуй ме, любов!
Опитват се да превърнат живота ни в цирков спектакъл.
Със зъби и нокти се държат за тази идея.
Но чуй ме, любов,
Щом толкова държат на това, добре, аз и ти ще отстъпим –
Съвместния ни живот ще бъде цирков спектакъл.
Сърцето ми ще бъде увеселителен парк, а усещайки го ти ще се усмихваш! Ще огласявам атракционите му със смеха си.
И всичко ще бъде шарено и прекрасно.
И носовете ни ще бъдат червени (изгорели от слънцето)..
Само едно все още те не са разбрали –
В този цирков спектакъл, в този увеселителен парк... те няма да бъдат сценаристи
(тъй както очакват)...
Чуй ме, любов, даваме им роля на статисти!

Няма коментари:

Публикуване на коментар