Долу маските! Тук си признаваме чувствата. Тук Чувстваме. Тук сме хора - хора, живеещи в една серийна моногамия. Мечтаем, крещим, обичаме, творим и се усмихваме... Всеки ден. Все по-силно. Маскирани не щем! Тук се влиза само по усмивка...





сряда, 1 септември 2010 г.

Ала бях твоето лято


Аз не бях твоята есен
и не бях покрита в златисти листа...
Ала бях твоята песен -
взех назаем от птиче гласа.

Аз не бях твоята зима -
не беше всичко покрай ми във бяло...
Ала бях твоята рима,
муза и строфа. Стихосбирката ти цяла.

Аз не бях твоята пролет -
нямаше наоколо шарени поля...
Ала бях причината за твоя полет -
да се издигнеш към оназ безкрайна синева.

Обаче бях твоето лято -
изгарящо, изпепеляващо, горещо.
В соленото море излято -
там, където беше наща първа среща...

3 коментара:

  1. Прекрасно, вече не зная кое ми харесва повече- Вашето стихотворение или това на С. Пенчева!

    ОтговорИзтриване
  2. Благодаря много! За кое стихотворение на С. Пенчева говорите - някакъв аналог ли намирате?

    ОтговорИзтриване
  3. "Не можах да бъда твоята пролет: друг окърши клоните нацъфтели. Не можах да бъда твоето лято:друг се къпа в реките горещи и бели..."

    ОтговорИзтриване