Долу маските! Тук си признаваме чувствата. Тук Чувстваме. Тук сме хора - хора, живеещи в една серийна моногамия. Мечтаем, крещим, обичаме, творим и се усмихваме... Всеки ден. Все по-силно. Маскирани не щем! Тук се влиза само по усмивка...





понеделник, 15 ноември 2010 г.

Над мене нищо няма(ше) власт


Над мене нямат власт посоките -
избирам на къде да ходя аз сама.
Над мене нямат власт и свраките -
винаги съм чайка, макар и в ятото една.

Над мене няма власт живота.
Даже него здраво държа във ръцете си.
Над мене няма власт небето,
че на земята летя, макар и стъпила на нозете си.

Ветровете мене да хванат не могат.
Като риба съм - от ръце се лесно изплъзвам.
Все непокорна, властна, свободна...
Така съм по рождение. По зодия такава съм.

Тънка линия е тая мойта власт,
трудно за обяснение е това понятие.
Обаче даже най-непокорната, най-властната аз
признавам - завладяна съм от две очи. Проклятие!

Няма коментари:

Публикуване на коментар