Долу маските! Тук си признаваме чувствата. Тук Чувстваме. Тук сме хора - хора, живеещи в една серийна моногамия. Мечтаем, крещим, обичаме, творим и се усмихваме... Всеки ден. Все по-силно. Маскирани не щем! Тук се влиза само по усмивка...





сряда, 17 ноември 2010 г.

Аз пак съм тук. Старата себе си.


Здравей! Аз пак съм тук. Старата себе си.

Онази.. безочливо щастливата, глупаво усмихнатата.

Беше забравил за нея, нали? Да си призная - аз също?

Но ето, че се върнах. Здравей! Аз пак съм тук. Старата себе си.


Очакваше ли ме? И липвах ли ти?
Липсваше ли ти старата Мен?

Липсваше ли ти онази... пеещата, безпричинно зарадваната,
онази... влюбената в малките неща?

Онази, която Обича света? Онази, която нарича себе си не пролет,

а Лято!


Липсваше ли ти? Незнам. Но на мене много.
Здравей, стара себе си! Аз пак съм тук. Старата себе си.
Завърнах се с песен и смях,
с няколко стъпки напред...

Аз обичах да съм себе си и си липсвах до безумие! Старата себе си. Здравей, Аз!

Няма коментари:

Публикуване на коментар