Долу маските! Тук си признаваме чувствата. Тук Чувстваме. Тук сме хора - хора, живеещи в една серийна моногамия. Мечтаем, крещим, обичаме, творим и се усмихваме... Всеки ден. Все по-силно. Маскирани не щем! Тук се влиза само по усмивка...





вторник, 2 ноември 2010 г.

Вълната стана жена


Искам да говоря с теб, море.
Само ти ме разбираш наистина.
Слушай, море, чуй ме добре -
Намерих любов. Намерих смисъла.

В стих ми каза ти преди,
че ще намеря оня Истинския.
Знаеш какво следва да кажа, нали?
Намерих го, море. Наистина.

Ти ми каза: "Ще иска той с прегръдка да те спре,
но ти не се завръщай, нито спирай.
Вълната е вълна насред море,
а тръгне ли към плиткото - умира!"

Обаче за него, море, си давам душата.
Отказвам да бъда вълна вечно.
Не ти, море, а той ми е съдбата.
Пак ще те обичам. Нищо лично.

Остани си мой приятел, ти, море.
Нищо, че ще бъда мъртва вълна.
Не плачи, щастлива съм - не съм за жалене.
Море, аз просто станах Жена.




Няма коментари:

Публикуване на коментар