Долу маските! Тук си признаваме чувствата. Тук Чувстваме. Тук сме хора - хора, живеещи в една серийна моногамия. Мечтаем, крещим, обичаме, творим и се усмихваме... Всеки ден. Все по-силно. Маскирани не щем! Тук се влиза само по усмивка...





сряда, 6 октомври 2010 г.

В търсене на детелини


Върбата се подчинява на вятъра.
Пясъкът в морето се подчинява на вълните.
Измореното човешко тяло се подчинява на евкалиптовия аромат.
А аз на какво се подчинявам?
На търсенето.

На търсенето на четерилистна детелина.
Откак се помня все я търся. Все се озъртам да я видя наоколо.
Брутално се вдетенявам. Само зяпам по ливадите,
а детелината я няма...
Все я няма.

Все ми бяга това четвърто листо.
Да дойде, да ми донесе щастие. Толкова много детелини,
а ни една с четири листа не ми се появява. И все крещя "Защо, защо?".
Ами сигурно защото повече щастие от това... просто не съществува!
Щастлива съм!

1 коментар: