Долу маските! Тук си признаваме чувствата. Тук Чувстваме. Тук сме хора - хора, живеещи в една серийна моногамия. Мечтаем, крещим, обичаме, творим и се усмихваме... Всеки ден. Все по-силно. Маскирани не щем! Тук се влиза само по усмивка...





петък, 22 октомври 2010 г.

Не съм идеална (Дали готов си за мен?!)


Послъгвам понякога.
И чалга слушам (от грозната).
И черно нося от време на време.
Не съм вечно усмихната.
Не от всичко се трогвам.
Не за всичко ми "дреме".

Вдетенявам се често.
Не всеки харесвам.
Просто не съм идеалната.
И вбесявам се лесно.
Не всичко преглъщам.
Мразя да ме наричат "малката".
Твърде силно викам и пея.
Понякога надменна съм.
Обичам да се кривацам на токчета.
Алкохоли не пия,
прекалявам с витамините.
Мразя елхи със сини топчета.

Не готвя прекрасно.
Саксии в дома си никакви нямам.
Не мога сама да заспивам.
Около мене хаос ужасен е -
подреденото мразя.
Пари харча нови неща да откривам.

Тъй както ме гледаш,
не ме мисли за идеална.
Отблизо ще ме видиш добре.
Прецени ми фантастиката,
прецени дали съм търпима.
Не съм идеална! И не се променям!

А дали готов си за мен? Или не?


Няма коментари:

Публикуване на коментар