Долу маските! Тук си признаваме чувствата. Тук Чувстваме. Тук сме хора - хора, живеещи в една серийна моногамия. Мечтаем, крещим, обичаме, творим и се усмихваме... Всеки ден. Все по-силно. Маскирани не щем! Тук се влиза само по усмивка...





сряда, 20 октомври 2010 г.

Сякаш е за първи път


Не обичам за първи път в живота си.
На други съм се клела и преди.
И други са залагали главата си
за мойте адмирации и очи.

Не обичам за първи път в живота си.
И на други стихове съм писала,
за други съм протърквала петите си
да ги настигам, без да ги настигна...

Не обичам за първи път в живота си.
Отдавна за любов съм се подготвила.
Но до сега не съм вярвала на убежденията си,
че всяка любов е Последната.

Не обичам за първи път в живота си,
но за първи път аз истински обичам
да обичам някой повече от себе си...
Самовлюбена "повече от себе си" да те нарича...

всъщност сякаш че за първи път обича...


1 коментар: