Долу маските! Тук си признаваме чувствата. Тук Чувстваме. Тук сме хора - хора, живеещи в една серийна моногамия. Мечтаем, крещим, обичаме, творим и се усмихваме... Всеки ден. Все по-силно. Маскирани не щем! Тук се влиза само по усмивка...





събота, 9 октомври 2010 г.

Слънце за свещ


Още съм глупава и направих грешка.
Малка съм, а и не съм застрахована.
Исках много да си купя свещ -
трябваше ми (подробност е защото ми бе).

Но бръкнах в джоба си и нямах пари.
А свещта я исках толкова горещо...
И тогава направих грешката, уви.
Продадох си слънцето. За една свещ...
... преполових я вече. Сега какво ще ми свети?

1 коментар:

  1. NQKAKVO SYJALENIE I SAMOUPREKVANE DOLAVQM TUK!!!...ZNAE6 LI KOLKO TYMNOLUBIVI RAZTENIQ IMA V PRIRODATA)))...IMA SVETE6TI MYHOVE V PE6TERITE)))...
    ...A AKO TOVA E SLYNCETO TI-NE SE PRITESNQVAI-6TE SE VRY6TA VSEKI DEN...AKO NE SE VYRNE E SAMO DRUGA SVE6T)))...
    ...

    ОтговорИзтриване